FANDOM

Sadržaj Уреди

Kojom gorom
  1. Kojom gorom (Z.Timotić - V.Petković - Z.Timotić)
  2. Poslednje veče (D.Brajović - Z.Timotić)
  3. Biće mi kako kad (Z.Timotić - V.Petković - Z.Timotić)
  4. Ko je da je (Z.Timotić - V.Valentina - Z.Timotić)
  5. Bolna sam ti (B.Samardžić - V.Petković - E.Mavrić)
  6. O na, na, na (Z.Timotić - Z.Timotić - Z.Timotić)
  7. Neću pokajanje (M.B.Brzi - V.Petković - S.Bojić)
  8. Niko nikog ne voli (Baša - D.Abadić)
  9. Svetinja (S.Simeunović - Z.Timotić)
  10. Dolina kestenova (M.B.Brzi - V.Petković - S.Bojić)
  11. Samo da te vidim (Z.Timotić - V.Valentina - Z.Timotić)
  12. Hajde pogledaj me (Khaled - D.Brajović - Z.Timotić)

Rezime Уреди

Dragana

Koncert u Pioniru marta 1998. godine

Kako album iz 1996. godine nije iznedrio veliki broj hitova, Dragana je utisak popravila na novom albumu, objavljenom takođe za PGP. Kao i na prethodnom albumu, među autorima dominiraju Zlaja, Braja i Vesna Petković. Album otvara pesma "Kojom gorom", koju su u tandemu skockali Zlaja i Vesna. Pesma dobro prolazi kod publike, međutim, pravu pometnju pravi pesma "Poslednje veče", Brajino autorsko delo. Pesmu prati vrlo efektan spot, u kojem dolaze do izražaja Draganine igračke sposobnosti. Interesantno je da se za ovu pesmu Dragana odlučila umesto pesme "Dala sam ti ljubav", koju je otpevala Jelena Bročić. Smatra se da je ovo bio mudar potez. Pre nego što je ponuđena Dragani, ista pesma nuđena je i Jovani Tipšin, koja ju je odbila, smatrajući da od nje neće biti hit. Ovom pesmom je Dragana još jednom pokazala da je ona ta koja vedri i oblači domaćom scenom. Još jedan hit iz pera Vesne Petković i Zlaje Timotića jeste pesma "Biće mi kako kad", za koju je snimljen jedan od najlepših spotova u barok-stilu. Ponovo se kao autor potpisuje i Branislav Samardžić, koji je zajedno sa Vesnom Petković uradio baladu "Bolna sam ti" u kojoj Draganin vokal dolazi do punog izražaja. Po prvi put se kao autor potpisuje i pevač Miroljub Brzaković Brzi, koji je napisao muziku za pesme "Neću pokajanje" i "Dolina kestenova". Interesantno je da su obe pesme u stilu Južnog vetra, što i ne treba da čudi, jer je aranžman uradio bivši "južnjak" Savo Bojić, sa kojim je na ovom albumu obnovljena saradnja nakon 8 godina. Pesma "Dolina kestenova", štaviše, mnogo podseća na najveći Draganin hit "Kad bi znao kako čeznem". Takođe je obnovljena saradnja i sa Stevom Simeunovićem, koji je napisao pesmu "Svetinja", koja sadrži mnogo crnogorskih motiva. Po prvi put se kao autor navodi i Dragiša Baša, koji je napisao revolicionaran hit "Niko nikog ne voli", za koji je snimljen i spot u kojem Dragana igra lutku u izlogu. Pesmu je prvobitno trebala da otpeva Jelena Karleuša, ali ju je igrom sudbine snimila Dragana. Kao poslednja pesma na albumu nalazi se obrada turskog hita, "Hajde, pogledaj me", za koju je tekst uradio Braja. Pored vrlo efektnih pesama, koje su se našle na albumu, mnogi ocenjuju da je Dragana na ovom albumu najbolje izgledala, a marketing koji pratio album je bio nešto novo. Prvobitno je marketing bio u vidu crne slike, iza koje se čuo refren pesme "Kojom gorom", a zatim su u reklami bili angažovani brojni tadašnji voditelji RTS-a, poput Tamare Raonić, Violete Papić, Žike Nikolića... Sve u svemu, ovo je bio jedan odličan album, kojim je Dragana nanizala brojne uspehe, a kruna albuma je bio koncert u Hali Pionir 1998. godine.