FANDOM

Sadržaj Уреди

Placi-zemljo
  1. Plači zemljo (Z.Timotić - V.Petković - Z.Timotić)
  2. I u dobru i u zlu (P.Zdravković - R.Pajić - P.Zdravković)
  3. Vrati mi se ti (P.Zdravković - R.Pajić - P.Zdravković)
  4. Oslobodi me (H.Alijević - D.Abadić)
  5. Jedan život je (P.Zdravković - R.Pajić - P.Zdravković)
  6. Zato mi je krivo (Z.Timotić - Vanja - Z.Timotić)
  7. Stani suzo, stani (P.Zdravković - Vanja - P.Zdravković)
  8. Sve me na tebe podseća (Z.Timotić - V.Petković - Z.Timotić)
  9. Još uvek te ludo volim (Z.Timotić - R.Pajić - Z.Timotić)
  10. Volela bih da te vidim (Z.Timotić - V.Petković - Z.Timotić)
  11. Uzeo si moja jutra (P.Zdravković - Milanko - P.Zdravković)
  12. Divlja devojka (Tradicional - V.Petković - P.Zdravković)

Rezime Уреди

Hit

Apsolutni hit: Plači zemljo

Nakon spektakularnog albuma iz 1994. godine i koncertima koji su doneli vetar svetskog showbiz-a u Srbiju, više niko se nije pitao "Da li će Dragana uspeti da nadmaši samu sebe?". Sada su ljudi samo čekali da prođe godinu dana od objavljivanja albuma, pa da čuju i nove Draganine pesme. Tako je i bilo. 1995. godine za PGP je objavljen novi Draganin album, koji je takođe bio izuzetno popularan i iznedrio brojne hitove poput "Plači zemljo", "Volela bih da te vidim" i "Divlja devojka". Iako su mnogi očekivali da će nakon fantastičnih pesama na albumima iz 1992. i 1994 godine nastaviti saradnju sa Marinom i Futom, na iznenađenje celokupne publike ta saradnja je izostala, i narednih 15ak godina nije ni obnovljena. Mnogi su godinama tražili i spekulisali o razlozima zbog kojih je došlo do prekida saradnje, ali o tome javno nikad nisu progovorili ni Dragana, ni Marina, niti Futa. Međutim, ni to nije sprečilo Draganu da nastavi da niže hitove. Obnavljanje saradnje sa Zlajom Timotićem i Vesnom Petković, nakon čuvenog hita "Umirem majko", iznedrilo je i novi hit "Plači zemljo", koji je i izneo ceo album i ostao upamćen od strane publike i dandanas. Iako je album objavljen pred kraj 1995. godine, pesma je na radiju "Pink" proglašena hitom godine. Zlaja i Vesna su stvorili još jednu uspešnu pesmu na ovom albumu i predstavili Draganu u rok fazonu. U pitanju je pesma "Volela bih da te vidim", za koju je snimljen i spot u rok fazonu. Sa prethodnog albuma nastavljena je saradnja sa Pericom Zdravkovićem, koji je komponovao "Vrati mi se ti", "Jedan život je", "Uzeo si moja jutra"... Umesto Braje i Ljilje Jevremović, koji se na prošlom albumu potpisivali kao tekstopisci Peričinih kompozicija, na ovom albumu se kao tekstopisci prvi put pojavljuju Milanko Ćirić ("Uzeo si moja jutra") i Vanja Valentina ("Zato mi je žao", "Stani suzo stani"), dok je saradnja sa Radetom Pajićem nastavljena ("Još uvek te ludo volim", "Jedan život je", "Vrati mi se ti", "I u dobru i u zlu"). Ponovo se na albumu kao autor potpisuje i frontmen dance grupe Beat Street, Husein Alijević, koji je napisao vrlo popularnu pesmu, uglavnom kod mlađe publike, "Oslobodi me". Tradiciju da na svakom albumu uvrsti i po jednu dvojku, Dragana je nastavila i na ovom albumu, pa se tako na njemu našla pesma "Uzeo si moja jutra". Baladu "Još uvek te ludo volim" prvobitno je trebala da snimi Vesna Zmijanac za album "Idem preko zemlje Srbije". Kako se Vesni ta pesma nije uklapala u koncepciju tog albuma, odlučila je da istu prepusti Dragani Mirković. Ovih dana pesma postaje sve popularnija kod publike. Za pesmu "Vrati mi se ti" je spot urađen tek nakon desetak i više godina, kada pesma doživljava veliki procvat kod publike. Po prvi put se na Draganinim albumima nalazi i jedan duet. U pitanju je pesma "Divlja devojka", obrada stare narodne pesme, koju je svojevremeno snimio Halid Muslimović ("Rosna livada"). Novi tekst za pesmu je pisala Vesna Petković, a duet je snimljen sa pokojnim pevačem Ninom. Hit je bila i pesma "I u dobru i u zlu". Segment ove pesme, tačnije deo između strofa, koji pevaju prateci vokali "oooo" uzet je za špicu emisije "Još jedna pesma", koja se emitovala na 3K. CD za ovaj album nije izdat te godine, već ga je kasnije u koprodukciji sa PGP-om objavila "Danijel Estrada". Ono što je publika osetila ovim albumom, to je da se Dragana postepeno i tiho povlači sa estrade. Iako je u istom žaru snimala pesme, spotove, radila koncerte, ona je svoje pojavljivanje u medijima smanjila, a promociju albuma preusmerila uglavnom na snimanje spotova.