FANDOM

Sadržaj Уреди

12draganamirkovicmamina
  1. Mamina i tatina (M.M.Ilić - D.Jetula - M.M.Ilić, S.Bojić, P.Zdravković)
  2. Niko te, niko ne zna (M.M.Ilić - V.Petković - M.M.Ilić, S.Bojić, P.Zdravković)
  3. Jeleni košute ljube (M.M.Ilić - M.Radomirović - M.M.Ilić, S.Bojić, P.Zdravković)
  4. Cvete moj (M.M.Ilić - M.Radomirović - M.M.Ilić, S.Bojić, P.Zdravković)
  5. Pomisli želju (M.M.Ilić - M.Radomirović - M.M.Ilić, S.Bojić, P.Zdravković)
  6. Ne plače se za junakom (M.M.Ilić - N.Grbić - M.M.Ilić, S.Bojić, P.Zdravković)
  7. Oprosti što ti smetam (M.M.Ilić - S.Spasić - M.M.Ilić, S.Bojić, P.Zdravković)
  8. Hoćeš, hoćeš, pogledaćeš (M.M.Ilić - M.Radomirović - M.M.Ilić, S.Bojić, P.Zdravković)
  9. Lažno grliš, lažno ljubiš (M.M.Ilić - M.M.Ilić - M.M.Ilić, S.Bojić, P.Zdravković)

Rezime Уреди

Levski

Koncert u Bugarskoj pred 50.000 ljudi 1991. godine

I nakon samo godinu dana, Dragana je objavila i svoj novi album pod nazivom "Pomisli želju". Iako je publika odlično reagovala i na ovaj album, prvenstveno na pesme "Mamina i tatina" i "Cvete moj", osetilo se da je ovaj album za nijansu slabiji od prethodnih albuma, što je i bio jedan od uzroka prekida saradnje Dragane Mirković sa Južnim vetrom, kao i samog raspada orkestra "Južni vetar". Nezadovoljna nastavkom saradnje koju su Mile Bas i Sava Bojić nudili Dragani, prvenstveno zbog nemogućnosti da menja svoju muziku i pesme, jer je Dragana uvek težila nečem većem, višem i modernijem, ona odlučuje da stavi tačku na njihovu saradnju i da dalju karijeru nastavi sama. Istovremeno su se između ostalih članova dešavali sukobi i nesuglasice, nakon čega iz cele priče istupaju Sava Bojić i Perica Zdravković, što dovodi do kompletne promene u sastavu Južnog vetra. Iako su se iza zavese dešavale teške i mučne stvari, pred publikom se sve odvijalo najsjajnije, pa se tako pevalo i igralo uz "Mamina i tatina" i "Cvete moj", dok su pesme "Jeleni košute ljube", a naročito "Oprosti što ti smetam" ponele epitete najvećih Draganinih balada. Te pesme, kao i prethodni Draganini uspesi privukli su preko 50.000 ljudi na Draganinom koncertu u Bugarskoj, na stadionu "Vasil Levski".
0241

Drugi Oskar popularnosti

Pesma "Oprosti što ti smetam" se smatra poslednjim remek delom Mileta Basa. Draganini fanovi često u šali znaju reći da je te godine u kategoriji za najbolju baladu godine Dragana samoj sebi bila konkurencija. Na spotu za pesmu "Jeleni košute ljube" u pozadini se može videti i Željko Mitrović, današnji medijski gigant, koji je tada bio član JV-a kao gitarista i kao takav pratio Draganu na turnejama. Njihova saradnja se na različite načine nastavila i nakon JV-a, a trenutno više i ne postoji. Ako bacite pogled na spisak pesama, kao i njihove autore, videćete da se kao tekstopisac pesme "Niko te, niko ne zna" navodi Vesna Petković. Da, ovo je bio prvi put da Vesna piše za Draganu. Sledeći put će se desiti tek 1992. godine. Nakon toga je Vesna postala Draganin dobar prijatelj i saradnik broj 1. JV se raspao, Dragana je rešila da nastavi sama. Postavilo se veliko pitanje - da li će Dragana uspeti bez Mileta Basa? Međutim, pravo pitanje je bilo - da li bi Dragana uspela SA Miletom Basom? Album koji je bio namenjen Dragani da izda u 1991. godini objavila je Anica Milenković, na kome se nalaze pesme "Na lančiću ime tvoje", "Mama kaže da, tata kaže ne", "Mlade godine mogu sve"... A onda je usledila velika promena..