FANDOM

Sadržaj Уреди

F86azh0
  1. U godini (Z.Timotić - V.Petković - Z.Timotić)
  2. Koliko je prevarenih (Z.Timotić - R.Pajić - Z.Timotić)
  3. Danima (H.Alijević - Lj.Cebalović - Z.Timotić, Beat Street)
  4. Bilo čija (Z.Timotić - V.Petković - Z.Timotić)
  5. Otrov i melem (Tradicional - Baša - D.Abadić)
  6. Ostavljeni (Z.Timotić - V.Petković - Z.Timotić)
  7. Da li znaš (D.Brajović - D.Brajović - Z.Timotić)
  8. Nema te, nema (Dream Team - N.Preočanin - Dream Team)
  9. Još si meni drag (S.Simeunović - S.Simeunović - Z.Tutunović)
  10. Nema vatre (Z.Timotić - D.Brajović - Z.Timotić)
  11. Kada te ugledam (D.Brajović - D.Brajović - Z.Timotić)
  12. Bog zna (Katana S.Cici - Jasna Katana - Katana S.Cici)
  13. Plače mi se (H.Alijević - Lj.Čebalović - Z.Timotić)

Rezime Уреди

FHFHG1

Dragana na Saborovoj listi 10 veličanstvenih

Iako je pesme "Otrov i melem" i "Nema te, nema" prezentovala publici još u 1998. godini u emisiji "Marketing Espress", album je objavljen tek početkom 1999. godine i ovim je Dragana po prvi put u svojoj karijeri narušila tradiciju objavljivanja albuma na svakih godinu dana. Ovo je prvi i jedini album u Draganinoj karijeri koji objavljeni u saradnji sa Grand Produkcijom, dok je PGP bio glavni izdavač. Kao najpopularnija pevačica, Dragana je bila atrakcija tadašnjih Grandovih emisija i u svakoj je nastupala na samom kraju i to po dva puta, po starom dobrom principu "najlepše dolazi na kraju". Album otvara pesma "U godini", koji je napisao provereni tandem Zlaja i Vesna Petković. Sam stil pesme podseća na stil Južnog vetra, koji manje-više dominira na celom albumu. Veliki hit na ovom albumu odradio je i Braja sa pesmom "Da li znaš". Pored navedenih pesama, albumom je dominirala i pesma Stevice Simeunovića "Još si meni drag", koju je Dragana izabrala umesto pesme "Okovi", koju je snimila Goca Božinovska. Na opšte iznenađenje Draganinih fanova, po prvi put sa Draganom sarađuje i ekipa Dream Team-a, koji su joj uradili pesmu "Nema te, nema". Muzička porodica Katana je uradila baladu "Bog zna". Saradnju je Dragana nastavila i sa Bašom, koji je pisao tekst za obradu "Otrov i melem". Nakon pauze na prethodnom albumu, ovaj put je Husein Alijević radio dve pesme. Jedna od njih je pesma "Danima", a druga "Plače mi se", koja se našla samo na CD-u, ali ne i na audio kaseti. Zlaja i Vesna su uradili i pesmu "Ostavljeni", a kraj njenog refrena glasi: "Ostavljeni nikom ne veruju više". Ono što je interesantno, to je da je nakon 4 godine i Viki Miljković snimila pesmu "Ostavljeni nikom ne veruju više".
9a856443

Snimanje spota za pesmu "Danima"

S obzirom da je promociju ovog albuma karakterisalo često pojavljivanje u emisijama Grand Produkcije, snimljena su samo dva spota, i to za pesme "Danima" i "Nema te, nema". Drugi razlog za ovako mali broj spotova jeste taj što je promociju ovog albuma prekinula NATO agresija na Srbiju u martu 1999. godine. Kako su bile pogođene sve domaće televizije, tako nije ni bilo prilike da pesme dožive neku novu promociju. Umesto da čeka svetliji trenutak na televiziji za ove pesme, Dragana se bacila na pripremu novog albuma, tako da su ove pesme manje-više ostale zaboravljene, a ni jedna pesma nije ostala dovoljno upamćena da bi parirala pesmama koje je Dragana snimila u proteklom periodu.