FANDOM

Sadržaj Уреди

Umiljato oko moje
  1. Umiljato oko moje (N.Urošević-J.Urošević-N.Nikolić-T.Miljić)
  2. Zaljubila se devojčica (N.Urošević-R.Stokić-N.Nikolić)
  3. Ne vraćam se starim ljubavima (N.Urošević-J.Urošević-T.Miljić-N.Nikolić)
  4. Povedi me (N.Urošević-J.Urošević-N.Nikolić)
  5. Čudan neki mali (N.Urošević - J.Urošević - T.Miljić)
  6. Pored mene dočekaceš stotu (N.Urosević-J.Urošević-N.Nikolić)
  7. Bila sam naivna (N.Urošević)
  8. Ispleli smo venac ljubavi (N.Urošević-J.Urošević-T.Miljić-N.Nikolić)

Rezime Уреди

Dragana m

Na snimanju drugog albuma

Dakle, legenda o Dragani Mirković je počela da se piše. Nakon samo godinu dana, svetlost dana je ugledao i drugi album pod nazivom "Umiljato oko moje", objavljen za, sada već legendarni, Diskos. Autor većine pesama na ovom albumu je takođe bio Novica Urošević, nakon čega se završava njihova saradnja, jer je ujka Nole od Dragane, koja je još uvek bila dete očekivao nešto više od muzike. Po cenu da nikad više ne zapeva, Dragana je rešila da raskine saradnju.
Mesam

Mesam 1985

Pored naslovne pesme, koja je bila veoma slušana, izdvajaju se i pesme "Čudan neki mali", kao i "Pored mene dočekaćeš stotu", dok je pesma "Ne vraćam se starim ljubavima" poslednjih godina doživela pravu reinkarnaciju, čemu se začudila i sama Dragana, nakon što joj je publika na koncertu u Sava Centru 2010. tražila da otpeva delić te pesme "na suvo". Njen komentar je bio samo: "Čega ste se vi setili?" uz neodoljiv osmeh, koji nas više od 25 godina obara sa nogu. Dokaz da prava pesma zauvek živi. 2000. godine album je doživeo reizdanje za Hi-Fi Centar. A nakon prekida saradnje sa Novicom Uroševićem, usledila je eksplozija...